wenglor sensoric GmbH the innovative family

wenglor Product World

Photo electronic Sensors Detect, Distinguish and Measure with Light

חיישנים פוטו-אלקטרוניים לזהות להבדיל ולמדוד בעזרת אור

wenglor sensoric חיישנים פוטו אלקטרוניים. מגוון המוצרים החדשניים שלנו מספקים פתרונות ליישומי אוטומציה מורכבים. החיישנים הפוטו אלקטרוניים שלנו יכולים לזהות או לספור עצמים ללא מגע, למדוד מרחקים בדיוק רב ולזהות צבעים, תאורה לזהות חומר מבריק, מט, כהה או מחוספס לזהות אלומיניום אבץ ומתכות יצוקות, לזהות זכוכית שקופה וחפצים שקופים שונים.

 

Ultrasonic Sensors Making the Invisible Measurable

חיישנים קוליים הפיכת הבלתי נראה למדיד

החיישנים האולטראסונים של wenglor בולטים מאוד באמידות שלהם לגורמי הפרעה כגון אור חיצוני, אבק, עשן, ערפל ואדים. הם מזהים נוזלים ואובייקטים כהים במיוחד, אובייקטים שקופים ומחזירי אור, חיישנים הקול מאפשרים איתור ומדידה אמינים של עצמים, ללא תלות בחומר, בצבע, בשקיפות ובמרקם שלהם.

החיישנים שולחים וקולטים גלי קולי אולטראסונים בתדירות מסוימת ובעקבות זאת מסוגלים לבצע מדידות מדויקות.

הערך הנמדד מופק כערך מתח (0 … 10 V / 4 … 20 mA) או בצורה דיגיטלית (IO-Link).

Inductive Sensors Quality Means Inspiring Standard Features

חיישנים אינדוקטיביים איכות המעניקה השראה לתכונות סטנדרטיות

החיישנים האינדוקטיביים  של wenglor מתאימים למגוון רחב ביותר של יישומים וזאת הודות למגוון גדול של מארזים ומנגנוני ההפעלה, חיישנים אינדוקטיביים הם בעלי יכולת גילוי אובייקטים רחוקים זה מאפשר לכסות מגוון גדול של יישומים.

הודות למבנה הקשיח חיישנים אלה עמידים ביותר לתאי סביבה שונים וקשים, עמידים למים לכלוך וזעזועים.

wenglor’s חיישנים אינדוקטיביים מתאימים מאוד לאיתור ומדידה של רכיבי מתכת בתנאים קשים במיוחד כגון זיהום אוויר גבוהה לחות וטמפרטורות גבוהות במיוחד. בשילוב של עד פי שלושה ממרחק הגילוי הנדרש על ידי התקן ובשילוב של ממשק IO-Link, החיישנים של wenglor קובעים סטנדרטים חדשים עבור חיישנים אינדוקטיביים.

Fluid Sensors Precision in its Element

חיישני נוזלים הדיוק ביסודו

חיישני הנוזלים מבית wenglor מאפשרים בקרה על פרמטרים רבים כגון לחץ במיכל, קצב זרימה, טמפרטורה ורמת מילוי במערכות ובמכונות. הודות לזמני תגובה מהירים ביותר החיישני נוזלים מעבירים לבקר ערכים מדויקים בזמן אמת באמצעות ממשק IO-Link. עם יותר מ -1,000 חיישני נוזלים, לחברת wenglor יש פתרון אידיאלי לכל דרישת לקוח.

חיישני לחץ, חיישני זרימה וחיישני טמפרטורה אשר נבדלים בזכות מארזי הנירוסטה האופייניים שלהם חיישני קצב זרימה וטמפרטורה נבדלים בזכות התצוגה הגדולה והידידותית שלהם. חיישני זרימה מודדים את המהירות ואת הטמפרטורה של הנוזל במיכל. חיישני לחץ מודדים את הלחץ ואת הטמפרטורה של הנוזל.

Image Processing and Smart Cameras Monitoring Complex Processes and Assuring Quality

עיבוד תמונה ומצלמות חכמות מעקב אחר תהליכים מורכבים והבטחת איכות

פתרונות עיבוד תמונה של wenglor מורכבים ממערכות ראייה מרובות חלקים, מצלמות חכמות, חיישני ראייה וחיישנים לזיהוי תווים (קוראי OCR). מעבר לכך, תוכנת uniVision מספקת למשתמשים תכנית אינטואיטיבית בעלת ביצועים גבוהים באמצעותה ניתן לקשר את כל רכיבי החומרה ולהגדיר את הפרמטרים שלהם.

מגוון מוצרי עיבוד התמונה של wenglor כוללים פתרונות מבוססי חיישנים OCR, חיישני ראייה ו- weQube – המצלמה החכמה, כמו גם מערכת עיבוד התמונה VisionSystem +

הדרכות, סרטוני עזר והדגמה זמינים לצפייה באתר www.wenglor.com, אשר מדגימים עד כמה פשוט לתפעל מוצרים אלו.

2D/3D Sensors High-Speed Profiling in the Micron Range

חיישני 2D / 3D פרופיל מהיר בתחום המיקרון

חיישני D2/3 מודדים אובייקטים  ב 360 מעלות ולאורך כל הדרך, שולטים במדויק על מיקומי הרובוטים ובודקים את דיוק המשטחים עד לרמת המיקרון.

יתרונות החיישנים של  wenglor נמצאים ברמת הביצועים הגבוה ביותר וזה מאפשר ביצוע מדידות תלת מימד מורכבות ומשימות בדיקה ביעילות גבוהה ובאמינות גבוהה.

את ערכי המדידה ניתן בקלות לעבד בתוכנה של ספקי צד שלישי כגון HALCON, LabVIEW ו- EyeVision.

הקישור הנדרש נוצר באמצעות מודול תוכנה חינמי המסופק על ידי wenglor לשרת GigE Vision. הממשק הפתוח עם DLL מאפשר שילוב החיישנים בתוכנת C / C ++ מתוכנתת בעצמה. למטרה זו ניתן להוריד ערכת פיתוח תוכנה ללא עלות, המבטיחה שילוב מערכת מהיר ופשוט.

 

Safety Technology Foresighted. Safe. Intelligent.

בטיחות ,טכנולוגיית ראיית הנולד, בטוח ואִינְטֶלִיגֶנְטִי.

טכנולוגיית הבטיחות של חברת wenglor מטפלת במשימות מורכבות וחשובות ביותר לבטיחות בעולם האוטומציה.

הסמכה לתקנים הבינלאומיים העדכניים ביותר, טכנולוגיה זו תורמת תרומה חשובה ביותר לביטחון האישי ולאבטחת המערכת על ידי מניעת התרחשויות מסוכנות וניטור אמצעי מגן, כמו גם הגנה על הגוף, היד והאצבעות (סוג 4, PL e).

ניטור עצמי חכם עם פונקציות אבחון רבות מה שמאפשר עצירות חרום למכונה.

Industrial Communication IntelligentCommunication for a New Age

תקשורת תעשייתית תקשורת חכמה לעידן חדש

חילופי מידע אקטיביים ומהירים בין עולמות פיזיים ווירטואליים הם לב ליבה של מהפכה תעשייתית הרביעית. והאינטרנט של הדברים IOT Industrial4.0

wenglor היינה היצרנית הראשונה ששילבה אתרנט בזמן אמת ו- Power over Ethernet (PoE) בחיישנים שלה.

מוצרי wenglor תומכים בשלושת הפרוטוקולים המובילים בעולם  PROFINET, EtherCAT ו- EtherNet / IP.

מוצרי wenglor עם Power over Ethernet דורשים כבל אחד בלבד להעברת חשמל ונתונים. כתוצאה מכך, עלויות ההתקנה והחיווט מופחתות במידה ניכרת.

וונגלור (wenglor) היא יצרנית החיישנים הראשונה בעולם שמאפשרת חיבור פרמטריים מחיישנים ומפעילים ישירות לבקר באמצעות ממשקי תקשורת בזמן אמת. החיישנים ניתנים לחיבור בתקשורת נקודתית עם ביצועים גבוהים  באמצעות IO-Link ו- Ethernet תעשייתי.

רדיון אלקטרוניקה נציגה ויבואנית של מוצרי וונגלור (wenglor) בישראל.  לפרטים וקבלת הצעות מחיר נא ליצור קשר עם אבי טובול, בטלפון: 054-5507968 / 03-9371604 או באמצעות המייל: avi.t@radion.co.il